Ur. 1996. Absolwentka Wydziału Grafiki ASP w Warszawie (2021). Współpracowała z kilkoma kolektywami artystycznymi, a także organizacjami działającymi na rzecz równości i tolerancji. Zajmuje się fotografią, grafiką edytorską i szeroko pojętym designem. Jej prace koncentrują się na ważnych kwestiach społecznych i środowiskowych, takich jak zanieczyszczenie środowiska i stan naszej planety, a także sytuacja osób z niepełnosprawnościami. Laureatka wielu konkursów krajowych i międzynarodowych.
Promotor:
dr hab. Daniel Mizieliński
Pracownia Projektowania Gier i Komiksów
W Polsce ok. 900 tys. osób ma problemy ze słuchem. Po zapoznaniu się z tym tematem, rozmowach z osobami ze środowiska Głuchych i rozpoczęciu nauki polskiego języka migowego (PJM) zrozumiałam, że w dobie pandemii osoby te mają szczególnie trudną sytuację. Znikoma znajomość języka migowego w społeczeństwie sprawia, iż możliwości komunikacji z osobą Głuchą są bardzo ograniczone. Postanowiłam więc stworzyć zachęcające do nauki PJM narzędzie dostępne i proste w użytkowaniu nawet dla osoby, która wcześniej nie miała styczności z językiem migowym. Tak powstała gra karciana ucząca poprzez zabawę. W try migam jest imprezową grą dla 2–6 osób, wprowadzającą w świat PJM na poziomie podstawowym.