Ur. 1986. Studia: anglistyka (2005–2008), amerykanistyka (2008–2010) i kulturoznawstwo (2010–2012) na UW; Wydział Grafiki ASP w Warszawie (2016–2022). Zajmuje się plakatem, rysunkiem, ilustracją, instalacją, fotografią i szeroko pojętą grafiką projektową. Często porusza tematy zaangażowane społecznie jak ekologia, prawa zwierząt i grup wykluczanych oraz wątki z obrębu postantropocentryzmu. Nagrody m.in. za plakat Uwaga zły pan nagroda główna w konkursie Galerii Plakatu AMS 2019, projekt roku 2019 i plakat autorski roku 2019 (ex aequo) w konkursie Polish Graphic Design Awards 2019, wyróżnienie w kategorii Impakt społeczny w konkursie Projekt Roku 2019/2020, nagroda w plebiscycie MocArty RMF Classic 2019.
Promotor:
prof. Lech Majewski
Pracownia Projektowania Plakatu i Grafiki Wydawniczej
Mój dyplom to projekt kampanii społecznej uświadamiającej, jak cierpią zwierzęta hodowlane w chowie przemysłowym. Przetrzymywanie, transport i ubój odbywają się w strasznych warunkach. Żywe istoty traktowane są jak nic nieczujące przedmioty, trybiki w maszynie przemysłu spożywczego. Skala cierpienia jest ogromna i wciąż zbyt mało ludzi zdaje sobie z niej sprawę. Dlatego zaprojektowałam serię plakatów i ulotek pokazujących najbardziej rażące przykłady systemowego okrucieństwa wobec zwierząt w chowie przemysłowym. Nie chciałam epatować drastycznością, która często odstrasza. Stworzyłam minimalistyczne grafiki wsparte sugestywnymi komunikatami, przedstawiające ślady cierpiących zwierząt, puste miejsca po zwierzętach, które zostały zabite. Prace powstały dla Fundacji Viva, po konsultacjach merytorycznych z jej przedstawicielami.
Promotor:
prof. Jacek Staszewski
I Pracownia Rysunku w Katedrze Kształcenia III-V Roku
Porośla to swoisty manifest ekologiczny, składający się z przedstawień roślinności porastającej odpady. Jest wyrazem troski o środowisko, lęku przed zbliżającą się katastrofą klimatyczną, a także tęsknoty za utraconą idylliczną harmonią z naturą, którą pamiętam z dzieciństwa. Z jednej strony przedstawia świat pełen roślinności pokrywającej artefakty z dawnych lat, z drugiej zaś oferuje postapokaliptyczną wizję przyszłości, w której rośliny zarastają pozostałości po człowieku. Projekt ten jest również zapisem ostatnich lat spędzonych w ASP i mojego osobistego udziału w zaśmiecaniu Ziemi. Został stworzony na rewersach prac powstałych na studiach, ale także na wyprodukowanych przeze mnie odpadach. Składając się ze śmieci, jest jednocześnie dziełem czystym, nie zużywającym kolejnych zasobów. Jest próbą swoistego recyklingu, zamiany odpadów w dzieło sztuki, a także mojej osobistej rehabilitacji.