Ur. 1995. Studia: Wydział Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (2014–2021); w latach 2017–2019 uczestniczył w zajęciach na Wydziale Grafiki. Stypendysta programu Erasmus+ we Włoszech i Wielkiej Brytanii. Konserwator, rysownik, grafik. Zatrudniony w Filmotece Narodowej – Instytucie Audiowizualnym.
Promotor:
dr hab. Joanna Czernichowska prof. Uczelni, dr hab. Weronika Liszewska prof. Uczelni
Międzykatedralna Pracownia Konserwacji i Restauracji Zabytków Archeologicznych i Etnograficznych
Obiekty zabytkowe, których dotyczyła praca magisterska, były wyjątkowe z dwóch powodów.
Po pierwsze są to zabytki etnograficzne, cztery maski pochodzące z trzech różnych kultur. Stanowią zapis praktyk religijnych spoza naszego kontynentu i w związku z tym wymagają szczególnego podejścia przy prowadzeniu prac konserwatorskich. Po drugie są to obiekty wykonane w technice określanej jako papier-mâché, wykorzystującej papier do stworzenia obiektów trójwymiarowych. Rozpoznanie technologii wykonania poszczególnych masek stanowiło część pracy i było niezbędne do dopasowania metody konserwatorskiej do specyfiki poszczególnych obiektów.
Promotor:
dr hab. Grzegorz Stachańczyk prof. Uczelni
Pracownia Rysunku i Form Monumentalnych
Pierwotnie projekt aneksu zakładał stworzenie książki artystycznej inspirowanej twórczością Williama Blake’a, w szczególności The Marriage of Heaven and Hell. Z czasem aneks przekształcił się w serię luźno powiązanych ze sobą ilustracji. Prace są próbą stworzenia osobistej mitologii, która w przyszłości będzie służyć jako forma języka artystycznego.