Ur. 1996. Studia: Wydział Scenografii ASP w Warszawie (I st. 2019–2022, II st. od 2022). Zajmuje się: scenografią, reżyserią, aktorstwem, tworzy kolaże; Osiągnięcia zawodowe, m.in.: realizacja scenografii i kostiumów do spektaklu Jestem baba. Rzecz być może o Annie Świrszczyńskiej (reż. A. Gryszkówna, NieTeatr, Białystok, 2022), kilkunastu etiud i filmów krótkometrażowych (w tym Hekele, reż. Ł.Sikora, 2022) i etiud teatralnych w reż. M. Synowca; zrealizowanie scenografii do sesji modowych, które ukazały się w magazynach „Vogue”, „L’Officiel” i „Glamour”.
Promotor:
dr Katarzyna Sobańska
Kierunki kreacji w obrazie filmu
Pomysł na dyplom inspirowany twórczością Rafała Wojaczka zrodził się z mojego zamiłowania do jego poezji, ale głównym impulsem było natknięcie się na wcześniej nieznane mi listy poety. Lata 60., w których przyszło mu żyć, były interesującym wyzwaniem scenograficznym (zwłaszcza podróż poprzez bary lepszej i gorszej kategorii), tak samo jak zmierzenie się ze współkreującą rolą scenografii, z próbą przełożenia poezji na obraz. Mój Wojaczek jest moją próbą powiedzenia tego, jak ja odczuwam jego twórczość, jego bolesną dezintegrację, nadwrażliwość, ludzką potrzebę mitu i legendy. I ta wszechobecna biel jak gipsowe aniołki, jak w kostkę ułożone białe prześcieradła, jak mleko, kości, suknia ślubna, jak wyprawa donikąd.