Ur. 1998. Studia: Wydział Sztuki Mediów ASP w Warszawie (I i II st. 2017–2022). Stypendium Rektora ASP (2021/22). Dziedziny działalności artystycznej: wideo, fotografia, instalacje, działania performatywne. Od 2021 roku współtworzy galerię Przyszła Niedoszła i kolektyw artystyczny o tej samej nazwie. Swoje prace pokazywała podczas działań i wystaw grupowych m.in. w BWA Jelenia Góra (Re-tracking, 2019), Komunie Warszawa (Długa Przerwa, 2021), Galerii -1 w Centrum Olimpijskim (Don’t Romanticize, 2022), siedzibie Sinfonii Varsovii (Sweet Smell of Success, 2022) i Teatrze Studio (War Water Company, 2022).
Promotor:
prof. Prot Jarnuszkiewicz
Pracownia Relacji Wizualnych
Głównym tematem mojej pracy jest refleksja nad udziałem normatywnych wzorców oraz figur sukcesu i porażki w kształtowaniu się podmiotowości jednostki. Praca opowiada o relacji między staraniem i poświęceniem a fantazmatyczną wizją spełnienia. Odnoszę się do kontekstu turniejów i ewaluacji. Aranżuję sytuację niekończącego się konkursu, w którym biorę udział w nadziei na wygraną. Próbuję znaleźć miarę, która okaże się odpowiednia do określenia skali powodzenia. Trud i poświęcenie budują poczucie sprawczości oraz wyjątkowości, ale ostatecznie trening przybiera formę niekończącej się pogoni za aprobatą. Forma konkursu opowiada o głębokich nadziejach połączonych z rozległym systemem tresury i kategoryczną formą weryfikacji. Natrętny charakter powtórzeń ruchów, ćwiczeń i gestów oraz multiplikacja obrazów i dźwięków są odbiciem wiecznego niedosytu, który mimo wszystko niesie ze sobą cichą nadzieję celowości. Pragnę odnaleźć szczęśliwe zakończenie, jednak mam wrażenie zamknięcia w błędnym kole powtórzeń, będących nigdy w pełni niezrealizowanym potencjałem zaspokojenia/rozwiązania.
Promotor:
dr hab. Katarzyna Krakowiak-Bałka
Pracownia Przestrzeni Działania Dźwięku
Głównym tematem mojej pracy jest refleksja nad udziałem normatywnych wzorców oraz figur sukcesu i porażki w kształtowaniu się podmiotowości jednostki. Praca opowiada o relacji między staraniem i poświęceniem a fantazmatyczną wizją spełnienia. Odnoszę się do kontekstu turniejów i ewaluacji. Aranżuję sytuację niekończącego się konkursu, w którym biorę udział w nadziei na wygraną. Próbuję znaleźć miarę, która okaże się odpowiednia do określenia skali powodzenia. Trud i poświęcenie budują poczucie sprawczości oraz wyjątkowości, ale ostatecznie trening przybiera formę niekończącej się pogoni za aprobatą. Forma konkursu opowiada o głębokich nadziejach połączonych z rozległym systemem tresury i kategoryczną formą weryfikacji. Natrętny charakter powtórzeń ruchów, ćwiczeń i gestów oraz multiplikacja obrazów i dźwięków są odbiciem wiecznego niedosytu, który mimo wszystko niesie ze sobą cichą nadzieję celowości. Pragnę odnaleźć szczęśliwe zakończenie, jednak mam wrażenie zamknięcia w błędnym kole powtórzeń, będących nigdy w pełni niezrealizowanym potencjałem zaspokojenia/rozwiązania.