Ur. 1993. Studia: Wydział Architektury Wnętrz od 2016 do 2022 (I st. 2016–2019., II st. 2019–2022) i Wydział Wzornictwa (II st. od 2019) ASP w Warszawie; Universitat Politècnica de València (2015–2016, w ramach programu Erasmus+); Wydział Budownictwa PW (2014–2016). Stypendium Rektora ASP (2017/18, 2018/19 i 2019/20). Dziedziny działalności artystycznej: projektowanie produktu, architektura wnętrz, rzemiosło.
Promotor:
dr Tomasz Gałązka
II Pracownia Projektowania Mebla
Projekt obiektów o materiałach i technikach to próba zbudowania nowych skojarzeń z tradycyjnymi technikami rzemieślniczymi. Oswajanie technik oraz eksploatowanie właściwości materiałów stało się punktem wyjścia do poszukiwania formy i funkcji – odwrotnie niż w klasycznym procesie projektowym. Tak powstały: krzesełko tapicerowane ręcznie haftowaną tkaniną, stalowy kabinet z giętymi przeszkleniami, jesionowy stolik z intarsjowanym blatem oraz porcelanowe szkliwione klosze. Zastosowanie współczesnych form i narzędzi nie odbiera obiektom wartości przypisywanych wytworom tradycyjnego rzemiosła wartości, a nadaje im nowych znaczeń. Pracochłonny proces wytworzenia znajduje odzwierciedlenie w sposobie ich użytkowania wymagającym uważności, celebrowania procesu starzenia czy akceptacji śladów, jakie pozostawia na nich użytkownik.
Promotor:
dr hab. Jarosław Kozakiewicz prof. ASP
Interdyscyplinarna Pracownia Projektowa
Projekt obiektów o materiałach i technikach to próba zbudowania nowych skojarzeń z tradycyjnymi technikami rzemieślniczymi. Oswajanie technik oraz eksploatowanie właściwości materiałów stało się punktem wyjścia do poszukiwania formy i funkcji – odwrotnie niż w klasycznym procesie projektowym. Tak powstały: krzesełko tapicerowane ręcznie haftowaną tkaniną, stalowy kabinet z giętymi przeszkleniami, jesionowy stolik z intarsjowanym blatem oraz porcelanowe szkliwione klosze. Zastosowanie współczesnych form i narzędzi nie odbiera obiektom wartości przypisywanych wytworom tradycyjnego rzemiosła wartości, a nadaje im nowych znaczeń. Pracochłonny proces wytworzenia znajduje odzwierciedlenie w sposobie ich użytkowania wymagającym uważności, celebrowania procesu starzenia czy akceptacji śladów, jakie pozostawia na nich użytkownik.