Ur. 1991. Studia: Wydział Malarstwa (2010– 2018) i WKiRDS (2014–2023) ASP w Warszawie. Zajmuje się rysunkiem, malarstwem, konserwacją i restauracją dzieł sztuki. Wystawa indywidualna: „Rubasznie”, Galeria „Kotłownia”, Garwolin (2014). Wyróżnienia: od Pani Ewy Tomaszewskiej za pracę dyplomową na Wydziale Malarstwa (2018) oraz w Konkursie GKZ i ZG SKZ na najlepsze prace studialne, naukowe oraz popularyzatorskie, dotyczące ochrony zabytków i muzealnictwa (2023). Uczestniczyła w pracach konserwatorsko-restauratorskich dla Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Pracuje w Bibliotece WKiRDS ASP w Warszawie.
Promotor: dr Mateusz Jasiński
Pracownia Technologii i Kopii Malarstwa XVII–XX w.
Dyplom i aneks konserwatorski to prace, które zostały oparte na wynikach obszernej kwerendy. W przypadku wielkoformatowej rekonstrukcji odnalezione informacje technologiczne i biograficzne dotyczące Leona Biedrońskiego determinowały powstanie nowej wersji utraconego obrazu, który był również ostatnim, przeznaczonym do odtworzenia dziełem w trzech największych ołtarzach kościoła pw. Wszystkich Świętych w Warszawie. Natomiast obraz będący przedmiotem aneksu konserwatorskiego udało się zidentyfikować na podstawie wielu fascynujących poszlak znajdujących się w kompozycji dzieła, co w ostateczności pozwoliło na przybliżenie wiedzy o jego proweniencji – jako „Autoportretu” Adolfa Gottloba Zimmermanna z 1821 r.
Przebieg obu prac w praktyce i w teorii wymagał interdyscyplinarnego podejścia, a to właśnie taką otwartą postawę pragnę zachować w dalszym rozwoju konserwatorskim i artystycznym.
Promotor: dr hab. Joanna Czernichowska, prof. uczelni
Pracownia Konserwacji i Restauracji Malarstwa na Podłożach Ruchomych