Ur. 1999. Studia: Wydział Scenografii ASP w Warszawie (I st. 2018–2021, II st. 2021–2023) i podyplomowe Menedżer Kultury, SGH (2022). Stypendium Prezydenta Miasta Białegostoku dla młodych twórców (2022). Obszar działalności artystycznej: projektowanie scenografii i kostiumów do widowisk teatralnych. Współpracuje m.in. z Teatrem 6. Piętro, Teatrem Syrena i Białostockim Teatrem Lalek. Laureat Nagrody im. A. Pronaszki (2021) i II wyróżnienia w Konkursie o Nagrodę Scenograficzną im. J. Moskala (2021). Asystent w Pracowni Historii Kultury Materialnej i Obyczaju na macierzystym wydziale.
instagram
Promotor: prof. Dorota Kołodyńska
Pracownia Projektowania Kostiumu i Przestrzeni Scenicznej
Zależało mi, aby moja praca dyplomowa była komplementarnym obrazem moich artystycznych zainteresowań. Zarówno temat projektu głównego, pracy teoretycznej, jak i aneksu związany jest z szeroko pojętym teatrem muzycznym, który jest najbliższą mi formą scenicznej ekspresji. Wielkiemu widowisku, jakim jest romantyczny „Robert Diabeł” G. Meyerbeera chciałem nadać ludzką twarz i jednocześnie, pośród mnogości użytych środków inscenizacyjnych, nie zagłuszyć głównej idei dzieła – poczucia nieustającej walki dobra i zła w życiu każdego człowieka. Wykreowany przeze mnie świat oscyluje między ograniczeniem a nieskończonością – tym, co przygniatające, związane z życiem doczesnym i szerokim, bezkresnym światem mocy nadprzyrodzonych.
Promotor: prof. Marek Chowaniec
Pracownia Projektowania Scenografii Teatralnej, Koncertów i Widowisk
W kontraście do głównego tematu dyplomu stoi projekt aneksu, w ramach którego opracowałem język plastyczny spektaklu „Hotel Ritz”. Humorystyczny świat musicalu to zabawa formą, kolorem i estetyką międzywojnia.