Ur. 1996. Studia: Wydział Scenografii ASP w Warszawie (I st. 2015–2018, II st. 2018–2021). Stypendium Rektora ASP dla najlepszych studentów (2017/18 i 2018/19). Obszary działalności artystycznej: projektowanie scenografii i kostiumów do widowisk filmowych i teatralnych, fotografia analogowa, ceramika, instalacje. Uczestniczka Praskiego Quadriennale (2019). Nominowana do Nagrody Scenograficznej im. Jerzego Moskala (2018). Laureatka III Międzynarodowego konkursu na koncepcję i realizację lalki/animowanego obiektu/formy teatralnej „Animatus” (2020).
Promotor:
prof. Dorota Kołodyńska
Pracownia Projektowania Kostiumu
Projekty obiektów, kostiumów i przestrzeni do filmu eksperymentalnego na podstawie powieści Alfreda Kubina Po tamtej stronie
Powieść Alfreda Kubina nie daje się pomieścić w żadnych ramach, stanowi bowiem ciąg wizji połączonych w całość za pomocą środków literackich. To dobry punkt wyjścia do działań plastycznych – ze względu na szkicowy charakter pozostawia przestrzeń na własną interpretację. Państwo Snu stało się dla mnie imaginacją, próbą ucieczki od rzeczywistości, a jednocześnie jej zwierciadłem i symbolem przemijającego świata. Uznałam, że najodpowiedniejszą formą wyrazu byłby film eksperymentalny, przedstawiający ze pomocą środków wizualnych ten pełen sprzeczności świat, subiektywność postrzegania rzeczywistości oraz jak wyobraźnia i przemijanie na nią wpływają. Obowiązuje tu jedna reguła: wszystko, co znajduję się w Państwie Snu, musi pochodzić z przeszłości. Takie właśnie mają być kostiumy i scenografia: nadgryzione zębem czasu, pochodzące z różnorodnych, często nierównoległych sobie czasowo, rzeczywistości. Miejsce to stanowiło schronienie dla niezadowolonych ze współczesności, obietnicę utopii, która ostatecznie i tak okazywała się rozczarowaniem.