Ur. 1997. Studia: Wydział Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (2017–1922); Sztuki piękne na Universidad Complutense de Madrid (2021; w ramach programu Erasmus+). Stypendia: Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2021/2022) oraz Rektora ASP (2021/2022). Zajmuje się rzeźbą, rysunkiem i grafiką. Brał udział w wystawach: Pierwsze kroki, Wola Center, Warszawa (2018); Identyfikacja, Lwowski Pałac Sztuki (2020/2021); Najpierw masa potem rzeźba, Pałac Czapskich (2022); PromScy, Galeria Popkolor (2022); wystawie towarzyszącej Charytatywnej Aukcji Rzeźby na rzecz Fundacji Rzeźby Polskiej im. Zbigniewa Maleszewskiego, 3ONE33 (2022). Finalista międzynarodowego konkursu rzeźby i malarstwa Figurativas 2021 w Barcelonie.
Promotor:
prof. Adam Myjak
Pracownia Rzeźby
Klasyczna rzeźba, z racji swojej materialności, istnieje w przestrzeni rzeczywistej, jednak jej istota wywodzi się ze świata niematerialnego: ze świata intencji, które stale ewoluują. Świat sztuki można porównać do ogromnej przestrzeni – powiedzmy do planety – na którą w pewnym momencie spadamy my, twórcy. Planetę tę, niezbadaną, zaczynamy eksplorować w poszukiwaniu różnych elementów, form. Dopiero po wielogodzinnych i sumiennych poszukiwaniach, prowadzonych w stanie absolutnego skupienia, medytacji wręcz, jesteśmy w stanie wyłonić dzieło, a właściwie dzieło wyłania się samoistnie. To właśnie to skupienie, przeżywanie tworzenia, ta czasowość dzieła plastycznego jest dla mnie rzeczą najważniejszą. Sztuka nie tylko jest tworzeniem – sztuka przede wszystkim jest odkrywaniem.
Promotor:
dr hab. Małgorzata Dmitruk
Pracownia Graficznych Form Przestrzennych
Klasyczna rzeźba, z racji swojej materialności, istnieje w przestrzeni rzeczywistej, jednak jej istota wywodzi się ze świata niematerialnego: ze świata intencji, które stale ewoluują. Świat sztuki można porównać do ogromnej przestrzeni – powiedzmy do planety – na którą w pewnym momencie spadamy my, twórcy. Planetę tę, niezbadaną, zaczynamy eksplorować w poszukiwaniu różnych elementów, form. Dopiero po wielogodzinnych i sumiennych poszukiwaniach, prowadzonych w stanie absolutnego skupienia, medytacji wręcz, jesteśmy w stanie wyłonić dzieło, a właściwie dzieło wyłania się samoistnie. To właśnie to skupienie, przeżywanie tworzenia, ta czasowość dzieła plastycznego jest dla mnie rzeczą najważniejszą. Sztuka nie tylko jest tworzeniem – sztuka przede wszystkim jest odkrywaniem.